Friday, August 26, 2011

to get back on track

okej, så jag stekte förkokt råris (kolhydrater) jag hade i kylskåpet, blandat med
svarta bönor (protein), salsa, lök och paprika (vitaminer).
sen när det blivit varm vispade jag två ägg (protein) och hällde över och lät det stekas med.
hackade en tomat (vitaminer) i mindre bitar och la ner detta i pannan med.
sist men inte minst lite spiskummin och riven ost (fett).

ett par skivor vattenmelon till för att få något sött i mig också. annars är det ju
lätt att man letar sig till något annat. det är ju trots allt fredag. men imorrn så!
lördagar är min godisdag.

okej. så för att sammanfatta. dina muskler behöver protein efter träning för att kunna
återhämta sig och bygga upp sig igen. utan protein - inga muskler. jag är ingen som
går på diet, dvs utesluter vissa saker som kolhydrater/fett. lagom mängd utav allt
är det bästa.

///

alright, so i fried up some preboiled rice (carbs) that i had in the fridge, mixed
with black beans (protein), salsa, onions and peppers (vitamins).
when it got warm, i mixed two eggs (protein) and poured it over and fried it together
with the rice. i cut up a tomato (vitamins) and put it in the pan.
last but not least i added some cumin and shredded cheese (fat).

a couple of water melon slices too to get some sweets. otherwise it's easy to try to
find something else. it is friday, after all. but tomorrow! saturdays are my treat days.

okej. so to get to the point. your muscles need protein after your work out to be able
to recover and build themselves bigger. no protein - no muscle. i'm not a person who
goes on diets, that not allows you to eat carbs/fat. a moderate amount of everything
is the best.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.