Saturday, January 5, 2013

where to live and who to miss

idag är det lördag. denna sverige-vistelse börjar minsann gå mot sitt slut. när jag reser tillbaka, på torsdag-morgon, har jag varit här i ganska precis en månad. och efter en månad, ja, efter en vecka faktiskt, börjar jag ju såklart sakna den där killen jag lever och bor med. som somnar bredvid mig och vaknar upp bredvid mig. och det där jobbet jag går till fem dagar i veckan. och de där kompisarna jag träffar på helgen och går ut och dansar med. och det där gymmet som... ja som jag inte besökt på ganska länge nu. men jag ska lära mig att sakna det, på nytt. så kommer jag komma tillbaka till vancouver. och vara glad att jag är där. för att efter ungefär en vecka känna att, ja, nu saknar jag ju mamma och pappa, och alla de andra jag även dom håller så kärt. och det är så det rullar på. tills man inte står ut längre. och då bokar man en biljett, igen.

///

 it's saturday today. this visit in sweden is almost at it's end. when i go back, early thursday morning, i've been here for almost a month. and after a month, well, after just a week actually, i start to miss that guy i live with. who fall alseep next to me and wake up next to me. and that job i go to five days a week. and those friends i hang out with during the weekend and go out dancing with. and that gym, which... i haven't been to in a long time now. but i'll learn to miss it. so i get back to vancouver. and i'll be happy i am. to, after about a week, feel, that i now miss my mom and dad, and all the other of my beloved ones. and that's the way it is. until i can't take it anymore. and that is when i book a ticket, again.
  Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.