Tuesday, February 21, 2012

no tv tonight

ikväll efter min pilates äter jag lunchrester i form av quinoa-sallad med grönsaker
och varmrökt lax tillsammans med en skål lins-och-morotssoppa. väldigt gott, även
om soppan är lite väl salt. det värsta är ju ändå när man smakat av och konstaterar
att man behöver mer salt, men så tar man för mycket. äsch. kanske får späda ut den och
tillsätta mer morötter eller nåt.

jag är i alla fall glad. ikväll har jag och sean tv-fri kväll, på mitt initiativ.
vi ska istället gå och simma och bada bubbelpool på vårt gym. tror det blir minst
lika bra avkoppling som framför tv:n. det är väl i och för sig inget fel i att
kolla på tv om kvällarna, jag gjorde det jämt i sverige. men jag tycker ändå det känns
så oinspirerande. kvällen är ju en bra tid att hitta på annat skoj! eller?

///

tonight after my pilates i'm having left overs from lunch which is quinoa salad with
veggies and warmsmoked salmon with a bowl of lentils and carrotsoup. very tasty, even
though the soup turned out a bit too salty. that's the worst. when you taste the soup and
realize you need some more salt and then you put in too much. oh well. maybe i'll add
some water and more carrots tomorrow.

over all i'm happy. sean and i have a tv-free night, my initiative.
instead we're going for a swim and a hot tub at our gym. i think it'll be just as relaxing
as it is in front of the tv. i guess it's nothing wrong with watching tv at night, i
always did it in sweden. but i still think it's so un inspiring. the evening is a good
time to do other fun things! right?

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.