Tuesday, February 14, 2012

a big deal

har jagat runt efter brevet som vi fått tillbaka från ambassaden, men det är inte i
brevlådan och inte på postkontoret. ska svänga förbi där ikväll igen och kolla om
det äntligen hamnat där. är så spänd på vad som finns inuti! säkert något som säger
att vi måste vänta ännu längre...

men jag är glad i alla fall. jag har precis fått i mig en urgod lunch, tidigare
var jag och tränade mina armar och axlar plus min lilla rumpa och sen simmade jag!
hur härligt som helst, riktigt bra träning. och sen är jag ju glad för att det är
alla hjärtans dag! ska nog slå tlll på stort och ha på mig en röd klänning när vi går
ut och äter ikväll. livet är vackert en solig dag som denna.

///

today i've been hunting for the letter which is sent back form the embassy, but it's not
in our mailbox and not at the post office. i'll go by there later today again to see if
it finally arrived. i'm so excited and nervous about what's inside! probably a letter saying that we have to wait even longer...

but i'm happy anyways. i've just ate a delicous lunch, before i worked out my arms and
shoulders and my little bum. and then i swam! so nice, such a good workout. oh and
then i'm happy because of valentine's day! i actually think i'll do it real and wear
a red dress when we go out for dinner tonight. life is beautiful a day like this.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.