Monday, November 28, 2011

workout schedule

idag har jag faktiskt varit ute och sprungit och sen en sväng på gymmet
mitt träingsschema ser ut såhär denna vecka:

måndag: jogg, mag- och tyggträning på gymmet
tisdag: powerwalk, ben och rumpträning på gymmet, pilates på kvällen
onsdag: intervallträning, arm-, axel- och bröstövningar på gymmet
torsdag: powerwalk, mag- och tyggträning på gymmet, piyo (pilates+yoga) på kvällen
fredag: kort springtur, ben och rumpträning på gymmet + cirkelträning med maskiner
lördag: powerwalk, arm-, axel- och bröstövningar på gymmet
söndag: VILODAG!

får väl hoppas att det går någorlunda bra. om inte, får jag ändra schemat nästa vecka.
för om jag känner att jag vill dö på söndag, är det något fel.
och om jag känner att jag skulle kunna göra mer på söndag, är det också något som är fel.
men det handlar om balans. viktigt :) kom ihåg att det ska kännas ROLIGT!

///

today i've been out running and then i went to the gym for a bit.
my training schedule looks like this this week:

mondag: run, abs and back at the gym
tuesdag: powerwalk, legs and bum at the gym, pilates in the evening
wednesdag: intervall training, arms/shoulder/chest at the gym
thursday: powerwalk, abs and back at the gy, piyo (pilates+yoga) in the evening
friday: short run, legs and bum at the gym + circuit on the machines
saturday: powerwalk, arms/shoulder/chest at the gym
sunday: REST DAY!

i hope it will work out well. and if not, i'll change the schedule for next week.
i mean, if i feel like dying on sunday, there gotta be something wrong.
and if i feel like i could to more on sunday, there's something wrong too.
but it's all about balance. important :) remember that it has to be FUN!

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.