Monday, August 22, 2011

warmer jackets

snart är det dags att besöka sverige igen. kom på att jag mest troligt bör köpa
en ny jacka, då de jag har där hemma är väldigt... gamla.
den senaste jag köpte är faktiskt 3-4 år gammal, så det är väl på tiden?

kollade igenom några webbsidor för att se om jag hittade någon fin.
om jag skulle köpa någon så skulle det bli den från asos, andra från vänster.
misstänker dock att den inte är varm nog för temperaturerna vi har uppe i boden.

nåja. jag är säker på att jag springer på någon i stockholm eller luleå.

///

soon it's time for me to visit sweden again. i just realized that i should get a new
jacket, since the once i have at home are very... old.
the last one i bought is actually 3-4 years old, so i think it is about time?

i looked through some webshops to see if i could find a nice one.
if i would buy one, i'd chose the one from asos, second from left.
although i think it's not warm enough for the temperatures we have up in boden.

oh well. i'm sure i run into one in stockholm or luleå.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.