Wednesday, August 31, 2011

results after 4 weeks of boot camp

okej, så för fyra veckor sedan började jag boot-campet. vi blev alla mätta och vägda.
tänkte bara skriva ut mina start-mått och visa vad mina mått är nu.
allt är angivet i inches och pounds. 1 inch=2,45 cm. 1 pound=0,45 kg.
så tillexempel. min midja är 59,29 cm och jag väger 49,95 kg.

jag är JÄTTEnöjd med mina resultat. jag gick egentligen varken upp eller ner i vikt,
om man tänker kg. skillnaden var 0,4 pounds vilket är 0,18 kg... men jag gick ner i midjemått;
totalt 3,19 cm. det jag är mest nöjd med är halveringen av kroppsfett och min muskelmassa!
dock ska jag väl tillägga att jag gått på gym/tränat med DVD:n man fick från boot-campet
och försökt dra ner på onyttigheter under veckodagarna.
resultat efter hårt slit är det bästa som finns!
(förutom pussar från sean och kramar från mamma).

se alla mått längst ner!

///

okey, so i started the boot camp four weeks ago. we all got measured and weighed.
i just wanted to let you know my start measurements and show what they all are now.
everything is in inches and pounds. 1 inch=2,45 cm. 1 pound=0,45 kg.
so for example. my waist is 59,29 cm and my weight is 49,95 kg.

i am SUPERhappy with my results. i didn't really gain or lose weight, if you think of it in kg.
the difference was 0,4 pounds which is 0,18 kg... but i lost inches in my waist, a total of
3,19 cm. the things i'm most happy with is my bodyfat cut in half and the gain of musclemass/lean mass!
i also should let you know that i have been going to the gym/worked out at home with the
DVD we got from the boot camp, and also tried to minimize the unhealthy snacks during the weeks.
results after hard work is the best thing in the world!
(except kisses from sean and hugs from my mom).

upper arm (left) - 4 weeks ago: 9,5 NOW: 9,3
upper arm (right) - 4 weeks ago: 9,5 NOW: 9,3
chest (nipple line) - 4 weeks ago: 30 NOW: 29,5
waist (belly button) - 4 weeks ago: 25,5 NOW: 24,2
hips: 4 weeks ago - 30,5 NOW: 29,5
buttocks - 4 weeks ago: 33,5 NOW: 33,5
upper thigh (left) - 4 weeks ago: 19 NOW: 19
upper thigh (right) - 4 weeks ago: 19 NOW: 19

age: 23
weight - 4 weeks ago: 110,6 NOW: 111
body fat - 4 weeks ago: 22,8 % NOW: 11,4 %
lean mass - 4 weeks ago: 29,9 % NOW: 40,9 %

2 comments:

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.