Monday, August 22, 2011

is it ok to wish it was fall now, and then regret it when it really is?

idag har varit en sån himla lugn dag. lagade god lunch till mig och sean, tränade
hemma med min dvd, hängde lite vid datorn, gick till gymmet och tränade mina
armar, axlar, bröst och min rygg och sen till affären och handlade middag.
lagade en pasta-rätt jag hittat på den här tjejens blogg, supergott verkligen. tortellini, ruccola, tomat, rödlök, fetaost,
creme fraiché (typ. är det samma som gräddfil?) och röd pesto.
sen har jag och sean bara tagit det lugnt. så skönt.

vi välkomnade hösten med varm choklad och smörgåsar. dock tror jag inte att hösten
är här ännu, men det har regnat hela dagen idag, så jag låtsades lite. det är ok va?

///

today have been such a calm day. i made good lunch for me and sean, worked out at home
with my dvd, did computer stuff, went to the gym to work out my arms, shoulders, chest
and back and then i went to the store to buy dinner stuff.
i made a pasta dish i found at this girl's blog, super delicious. tortellini, aragula, tomatoes, red onion, feta cheese,
sour cream and red pesto.
and then me and sean have had a nice evening. so nice.

we welcomed the fall with hot chocolate and sandwiches. although i don't think it's
fall just yet, but today has been a rainy day, so i pretended a bit. that's ok, right?

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.