Thursday, June 30, 2011

packing day

idag är jag hemma. mest hela dagen har jag sprungit runt och städat och packat
och städat och packat. sedan jag var liten, har jag lärt mig hur viktigt det är
att det är rent och fint då man kommer hem. allt känns så mycket lättare.
och då man ska packa upp blir det bara liiite kaos, efter som allt annat är prydligt.

här är några av de plaggen jag ska ha med mig.
ett par svarta klänningar är ett måste, en ljus, fina färgstarka toppar
och fyra par shorts varav ett par virkade och ett par slitna levis.

///

i'm at home today. the whole day i've been running around cleaning and packing,
cleaning and packing. all since i was little, i've learned how important it is
that your home looks nice and neat when you get back home. everything feels so much
easier than. and when you're unpacking, just a small part turn into chaos, because
the rest is so tidy.

here are some of the pieces i'm bringing.
a couple of black dresses is a must, a light one, cute colourful tops
and four pairs of shorts, white crochet and levi's.

Photobucket

Photobucket

i'm wearing a sports jersey made for small kids (found it while cleaning). cute huh?

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.