Wednesday, February 22, 2012

there is a light that never goes out

idag har varit en bra dag. jag började morgonen med att skypa med min mamma och vi
pratade mycket om när vi kommer hem till sverige i sommar. sen var jag ut på stan,
letade febrilt efter något bra till sean till hans födelsedag men det gick inget
vidare. jag har några idéer men det är antingen för dyrt eller så kommer det inte
komma fram i tid. nåja. ska kolla lite ytterligare.
sen, åh, sen efter lunchen drack vi chai te som jag gjorde! fick svart te av
soraya och sen blandade jag det med sojamjölk, kanel, kardemumma och socker.
perfekt att dricka om man är lite sugen på något. mmm.

åh, angående sista bilden. SOLEN SKEN IDAG!!!

///

today has been a good day so far. i started my morning with a skype date with my mom
and we talked a lot about when we're coming home to sweden in the summer. and then
i went out to look for a birthday present for sean but it didn't go that well.
i have a few ideas but it's either too expensive or it won't get here in time.
oh well. i'll keep looking.
and then, ah, after the lunch we had chai tea that i made! i got black tea from soraya
and then i mixed it with soy milk, cinnamon, cardamom and sugar.
perfect to drink if you're hungry for a little something. mmm.

oh, and about the last picture. THE SUN WAS OUT TODAY!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.