Wednesday, December 14, 2011

elin

idag vaknade jag kring halv nio och sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket.
men en sak som verkligen kändes bra, var att jag skypade med en vän som varit borta
ur mitt liv i tre år ungefär. och nu är hon tillbaka. det har varit en komplcerad
vänskap många gånger, men det har sina förklaringar. nu ska hon stanna kvar i mitt liv,
i alla fall. det bestämde vi.

///

today i woke up around eight thirty and since that i havn't done much.
but one thing that felt really good, was that i skyped with a friend that's
been away from my life for around three years. and now she's back. it's been a
complicated friendship every now and then, but it has it's reasons. now she's staying in
my life at least. it's what we decided.

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.