Saturday, November 19, 2011

saturday in stockholm

nu är jag och mamma i stockholm för en liten weekend nu innan jag beger mig tillbaka
till kanada. vi bor på royal viking, ett jättefint hotell mitt i stan, så det känns
lite lyxigt sådär. och så har jag ju bästa sällskapet man kan ha. mamma!

nu ska vi ut på stan och strosa, solen skiner här i stockholm och jag har fjärilar
i min mage. fint.

ps. nu återgår jag till vanligt bloggande igen. det känns jätteskoj!

///

mom and i are in stockholm now for a little weekend before i go back to canada.
we stay at the hotel royal viking, which is a supernice hotel downtown, so it feels
pretty darn good. and i dp have the best company as well. mom!

now we're heading out, the sun is shining here in stockholm and i have butterflies in
my tummy. so nice.

ps. i'm back blogging as usual now. feels really good!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.