Wednesday, August 31, 2011

lack of inspiration

känns som om den här bloggen enbart handlar om träning dessa dagar.
sanningen är den att jag känner mig lite nere och inte vidare inspirerad.
sparar ju alla slantar jag har, så inga härliga höstkläder införskaffas (det
är dessutom sommar här fortfarande...).
nere är jag eftersom jag snart ska lämna sean för sverige i 2,5 månader.
det skulle vara att ljuga om jag sa att det inte kommer vara jobbigt och hemskt
stundtals. vet redan nu att jag kommer gråta en större flod på flygplatsen. åh.

så en sak som får en på bättre humör är ju endorfinet som utsöndras i hjärnan
efter träning. visst är det så?

///

feels like this blog only is about training these days.
the truth is that i feel a bit low and not very inspired.
i'm saving all the money i got, so i can't buy any wonderful fall clothes (and it's
still summer here anyways...).
i'm low because it's soon time for be to leave sean for sweden in 2,5 months.
i would be lying if i said that it won't be hard and awful every now and then.
i already know i'll be crying a river at the airport.

so one thing that gets me in a better mood are the endorphins that excretes in the brain
after a work out. that's true, right?

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.