Friday, August 26, 2011

contrast

jag är inte den som baaara ligger på latsidan...

kring fyra-tiden tog jag på mig träningskläderna och gick till gymmet.
gick jättebra! körde bara armar, rygg och axlar. sen när jag kom hem
gjorde jag rump- och lårövningar. duktiga jag!
ska visa sen vad jag åt för bra återhämntnings-mat. sånt är ju viktigt.

///

i'm not the person that ooonly lay flat on the beach...

around four i got into my gym clothes and went to our gym.
went so good! i focused on arms, back and shoulders. and then when
i got back home i did butt and thigh exercises. i'm so good!
will show later what i ate to recover. that stuff is really important.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 comments:

  1. jäklar, vad snygg du är!!:)

    ReplyDelete
  2. om du är allvarlig, så tack!
    just precis svettats konstant i en timme drygt... :)

    ReplyDelete

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.