Monday, June 27, 2011

pet dreams

jag och fina hunden barley.

när jag var liten önskade jag mig alltid ett djur. det kunde vara i princip vad som helst,
men det gick inte för jag är allergisk. tjatade om att få en sköldpadda (tack för att
ni inte gav med er, mamma och pappa!), en liten vit mus (jag hade ju varit livrädd),
en hund var ju inte att tala om. men önskade, det gjorde jag.

slutade med att vi för det mesta hade fiskar. de dog allt eftersom. köpte nya. som dog.
men sådant är väl livet om man är akvarium-fisk. hemskt.
mitt favoritdjur som jag haft är lamm/får, som jag fick ha under våren och sommaren
på min storebrors gård i vibbyn. dock så försvann de ju spårlöst när hösten kom...

///

me and the cute dog barley.

when i was little, i always wished for a pet. it could be almost whichever, but it never
happened because i am allergic. i really wanted a turtle (thanks mom and dad for not
giving in), a white little mouse (i would have been terrified) and a dog was not even
anything to word about. but i wished.

it ended with us having fishes. they died after a while. and we bought new ones.
that died. guess that's life for aquarium fishes. terrible.
my favourite animal that i had is lamb/sheep, that i got to have during the spring and summer
at my big brothers place in vibbyn. although, they disappeared mysteriously every fall...

Photobucket

No comments:

Post a Comment

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.
Powered by Blogger.